Shane Filan - Beautiful In White

2014. 2. 28. 09:59번역/기타

처음에는 먼소린가 했지만 뮤비보고 이해....

아우 내 손 오글...


곡 : Shane Filan - Beautiful In White

가사 : 구글링

번역 : 본인


Not sure if you know this

넌 모르겠지만


But when we first met

우리 처음 만났을 때


I got so nervous I couldn't speak

In that very moment

나는 긴장해서 순간 말을 할 수 없었어


I found the one and

My life had found its missing piece

나는 내 삶에 빠진 중요한 부분을 알게 되었고 찾게 되었어


So as long as I live I'll love you

내가 살아가는 동안 너를 사랑해


Will heaven hold you

너를 행복하게 해 줄 거야


You look so beautiful in white

너의 웨딩드레스 입은 모습이 아름다워


And from now to my very last breath

그리고 오늘 부터 내가 죽을 때 까지


This day I'll cherish

이 날을 소중히 할게


You look so beautiful in white

빛나는 너의 모습이 아름다워


Tonight

오늘 밤도


What we have is timeless

우리가 함께한 시간이 길어져도


My love is endless

나의 사랑은 영원해


And with this ring I

그리고 이 반지와 함께 난


Say to the world

세상에 소리쳐


You're my every reason you're all that I believe in

With all my heart I mean every word

나는 항상 너는 내 삶의 이유, 너는 내 마음의 전부라고 말해


So as long as I live I'll love you

내가 살아있는 동안 너를 사랑해


Will heaven hold you

너를 행복하게 해줄 거야


You look so beautiful in white

너의 웨딩드레스 차림이 아름다워


And from now to my very last breath

지금 이 순간 부터 내가 죽을때 까지


This day I'll cherish

오늘을 소중히 생각할게


You look so beautiful in white

빛나는 너의 모습이 아름다워


Tonight

오늘 밤도


oooh oh

You look so beautiful in white

빛나는 너의 모습이 아름다워


So beautiful in white

너의 모습이 아름다워


Tonight

오늘밤도


And if a daughters what our future holds

만약 우리가 미래에 딸을 낳게 된다면


I hope she has your eyes

난 그 아이가 너의 눈을 닮기를 원해


Finds love like you and I did

그 아이가 우리같은 사랑을 할 거란 사실을 난 알아


Yeah, I wish she falls in love and I'll let her go

그래, 난 그녀가 사랑에 빠지기를 원해 그리고 그때 난 그 아이가 떠나는 것을 허락할거야


I'll walk her down the aisle

난 그 아이와 결혼식장으로 걸어 들어갈거야


She'll look so beautiful in white

그녀도 너처럼 아름다울거야


You look so beautiful in white

너의 웨딩드레스 입은 모습이 아름다워


So as long as I live I'll love you

내가 살아있는 동안 너를 사랑해


Will have and hold you

널 행복하게 해줄게


You look so beautiful in white

너의 웨딩드레스 입은 모습이 아름다워


And from now to my very last breath

그리고 지금 이 순간을 내가 죽을때까지


This day I'll cherish

소중히 할게


You look so beautiful in white

너의 모습이 아름다워

Tonight

오늘밤에도


You look so beautiful in white

너의 모습이 아름다워

Tonight

오늘밤에도



'번역 > 기타' 카테고리의 다른 글

pess va tatu-all the things that she said(dnb)  (0) 2013.06.23
오래된 외국 코카콜라 광고  (3) 2013.02.13